2009. május 27., szerda

Rossz


Nem lehet a posztjaimhoz megjegyzést írni. Tegnap ellenőrizgettem a HTML-kódot, de nem találtam benne semmit. Össze kell hasonlítanom más blog, működő részével. Ha másképp nem megy szakértőt keresek:) Nem szeretnék csak azért sablont változtatni, mert felmerült egy kis bibi. Ez el fog tartani egy ideig, de igazából nehezen tudom elképzelni, hogy valaki olyan nagyon hozzá akarna szólni ezekhez a témákhoz. De azért igyekszem rendbehozni, aki pedig beszélni szeretne velem, az ismeri az email címe(i)met.

Frissítek:) Ez is elintézve. Ma nincs főnököm, így cincogok és próbálkozom elintézni amit el kell. Nekem fontos volt és szerencsére egyszerű másolással helyre tudtam tenni a problémát, így lett megjegyzésdoboz. Bár minden ilyen gyorsan menne!

9 megjegyzés:

  1. Igenigen :D Örülök! Féltem, hogy meghaladja a tudásomat.

    VálaszTörlés
  2. nos, hajrá 2i! ;) örülök, hogy írsz te is.

    VálaszTörlés
  3. azallamenvagyok2009. június 4. 10:03

    még én is rádtaláltam ám régebben, csak hallgattam róla:)))

    VálaszTörlés
  4. Jujj, és én még azt hittem bármit titokban tarthatok előttetek:) (nevet magamon: hihi)

    VálaszTörlés
  5. Én is én is!:)

    VálaszTörlés
  6. Ezen már meg sem lepődöm :D

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."