2009. május 28., csütörtök

Esküvő


Sürgősen szükségem lenne egy ilyenre! :)
Még egy hónapja örülgettem, hogy idén se esküvő, se ballagás. Erre soron kívül mindkettő. Olyanok hívtak meg akire nem számítottam és nekem se pénzem, se kedvem, de inkább az utóbbi.

Az esküvős sztori elég gáz, de elkerülhetetlen. A legjobb barátnőm B és a férjem egyik gyerekkori jóbarátja P egy általunk szervezett bulin egymásba gabalyodott. Dúlt a love, rekordidő alatt összeköltöztek a csajnál, Pesten. Állandóan kapcsolatban voltam Bvel, sosem panaszkodott. 4 hónap után találkoztunk újra, együtt voltunk pár napot Agárdon, és ott már láttam, baj van. SEMMI sem volt köztük és a semmi a srác felöl jött. Szerelem nuku, úgy átnézett Bn, mint egy poháron. 

Egy társaságban nem én vagyok aki megmondja a frankót, ezt nem álltam meg szó nélkül, de B csak annyit mondott szereti a fiút és az azért ilyen vele, mert rengeteget dolgozik. Ja...:P pedig ez a lány sem 18 már. A legnagyobb gond - természetesen - a pénz volt. B finanszírozta a közös lakás foglalóját, mert addig egy szobát bérelt és spórolt, mert lakást szeretett volna venni, de mivel az összeköltözéshez kevés volt az a lyuk, a srácnak meg nem volt pénze, így ő boldogan adta oda amilye volt. Fél év után már B is rájött, hogy az ő lovagja nemcsak nem foglalkozik vele, hanem csajozik is:( És ott állt szegény kisemmizve. Aztán P rendezte a dolgait többékevésbé, ahogy én tudom, de B azóta sem heverte ki.

És P most újabb 6 hónap múlva úgy döntött, elveszi egy régi barátnőjét, a baba is úton van, minden happy és volt olyan aranyos és meghívott minket az esküvőre és a lakodalomba is. Persze megértem a férjemet és a családját, hiszen szegrőlvégről rokonok is, és B csak az én barátnőm, mégis rosszul esik ez az egész. Természetesen elmegyünk, nem akarok cirkuszt, de ezt nekem kellett közölni Bvel, nehogy mástól tudja meg, mi is ott leszünk.

Szóval így készülök én erre az alkalomra :( Vettem még március elején egy anyagot, mert nagyon megtetszett, meg is varrtam a ruhát belőle (lehet lefényképezem, bár vállfán elég hülyén mutat), kérdezte is az eladónő, valamilyen alakalomra lesz? Mondtam neki, nem - hál istennek - csak ez pont hozzám való és pont egy ruhára való volt a boltban. Erre tessék, most van hová felvennem. Csoda, ha nem hiszek a véletlenekben?

2 megjegyzés:

  1. hát, esküvőre elmésztek, gazsulálás és by. ennyit megérthet a barátlány is. lagzira meg nem kötelező ottmaradni, az már baráti - mondjuk fáj a fejed ;) így kecske és káposzta egyaránt elégedett lesz.
    gondolom én, így futtában. :)

    VálaszTörlés
  2. Barátlány kis picsogás után elfogadta a helyzetet, tudott az eljegyzésről, de másról nem. Este 7.30-kor kezdődik a szertartás uh nem fog sokáig tartani az egész.

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."