2009. május 25., hétfő

Ma


Nehezen indul a hét. Kétoldali munkaundor. Még meg kellene fejtenem, hogy mi is ezzel a hellyel a bajom. Fél éve dolgozom itt. Van munka elég, értek is hozzá, rendesek is... Elég stabil a cég, bár a fizu nem sok, de jó a munkaidő... Nem is értem magam. Mit nyafogok? :)

A lányom nem találta a kulcsát, hisztizett, reggel le volt eresztve a bicóm és nem tudtam azzal jönni, elfelejtettem egy elszámolást megcsinálni, reggel kapkodtam, kilöttyintettem a teám...én már a következő hétvégét várom. Jobb lesz, ha rászólok magamra, mert másnak mindig azt mondom: ne akarja már annyira felgyorsítani az idő múlását, gyorsan telik az magától is.

Tegnap alkottam:) Majd írok arról is posztot, az legalább sikerélmény volt.

Még mindig ott tartok, hogy olyan furcsa itt olvasni magamról. Az is nagyon érdekes, milyen blogokat olvasok. Annyira szerteágazó az érdeklődésem. Az egyik típus ahol kommentelni is szoktam és állandóan visszajárok, már lassan 9 hónapja. Ha valaki az ismerősök közül eltűnik pár napra már hiányzik és olyan jó velük dumálni mindenféléről:) A másik szívem csücske a kézművesség, ahová szintén mostanában téregetek visszafelé. Tanultam, és szeretem is csinálni a varrást, de azért tanultam tovább, mert rájöttem, megélni ebből elég kínkeserves. De a mostani munkámból hiányzik az az érzés, hogy csináltam valamit. A "létrehozás" folyamata és az, mikor azt mondom most van kész. Ezért mostanában újra alkotok és ezeket is szeretném itt "megörökíteni". 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."