2013. október 25., péntek

Állítunk

Órát állítunk a hétvégén. Régen ilyenkor mindig buliztunk. Egy órával tovább tombolhattunk. Milyen klassz volt! Most inkább jelenti, hogy egy órával tovább vagyunk ébren. Reggel így is korom sötétben indultam bicóval, most még sötétebb és hidegebb lesz.
Bár a mostani időjárásra nem lehet panaszunk. Igazi indián nyár van. Ma lefutottam a 6 km-emet. Az jutott eszembe mi mindent köszönhetek az idei bicikli-futás kombónak. Megannyi természetet. Annyit amennyit így együtt talán gyerekkoromban láttam utoljára. Ennyi napfelkeltét, naplementét pedig még életemben nem láttam. Nézni ugyanazt a tájat csupaszon, majd zöldülve, virágban, terméssel, most pedig aranyban, barnában.
Először azt élveztem hogy győzöm le magam napról napra, méterről méterre. Most már nem kell figyelnem a fizikumomra, az elvan magától is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."