2012. május 14., hétfő

A szoknya és én

Suli után egyedül maradtam és a busz indulásáig volt még majdnem egy órám. Nézelődtem és egyszer csak megláttam azt a bizonyos szoknyát. A vonzalom érzése erős volt, bár értelme semmi. Megmagyarázhatatlan volt az indíttatás, hogy miért pont ez a cigánylányos stílusú ruhadarab kívánkozik hozzám. Mikor leemeltem a vállfával, láttam, hogy pont méret, de megadtam a sorsnak a lehetőséget, hogy megkíméljen a pénzkiadástól. Nem akart. Pontosan úgy és ott állt jól, ahol kellett.
Farmerkék és tiritarka anyagcsíkok vannak egymáshoz varrva, beráncolva szélesen. Ha a csípőmre tolom, majd a bokámig ér, viszont felhúzhatom a hónom alá és akkor meg nyári ruhává avanzsál és még megkötő is van rajta, tehát nyakbakötősen lehet hordani. Könnyű és táncolós anyagból van. Persze most megint olyan hideg van, hogy csak nézegethetem szegényt.
Körülnéztem még, hátha kapok hozzá valami rózsaszínes, vagy sárgás felsőt, de amit találtam, mind feliratos volt, pl: Touch me! - Ez már nem igazán nekem való:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."