2011. április 21., csütörtök

Hétvége


Azt írja a horoszpókom, hogy jó hétvégém lesz, utazással, meg minden. Ránk is fér azt hiszem. Mostanában nehezen alszom el. Ez újdonság, mert korán alvós és korán kelős vagyok, de a héten volt éjszakai nyuszizgatás, aztán xszemezés, a tegnap esténk is jól sikerült, mert úgy igazán kettesben voltunk. Viszont eléggé fáradtnak érzem magam, tehát néha aludnom is kéne.
Azt mondta reggel a kolléganőm, hogy a főnököm éjjel 11 után küldött még e-mailt bentre. Mondtam neki, hogy az ő korában én is hülyére túlóráztam meg otthondolgoztam magam. Aztán rájöttem, hogy a munka nem ad nekem semmi olyasmit, ami tartósan az életem részéve válhatna. Szeretem a munkám, nagyon. Nem tudnám elképzelni, hogy mást csináljak. Viszont az éjjel-nappali dolgozásban nincs semmi, ami AD. Az ember megkapja a fizetését, mert az jár érte - jobb esetben - de a munka nem szól egy jó szót, nem ölel, nem szeret. A munka értelmes időtöltés, aminek megvan az eredménye és ennyi. Egyszer csalódtam és egy életre levontam a következtetést. Vannak sorrendek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."