2010. szeptember 28., kedd

Sziget



A várból villamossal mentünk el a Margit hídig. Gőzerővel dolgoztak rajta a munkások és tömény festék és hígítószag terjengett, kollektív szipuzásra csábítva az arra fogékonyakat:) Gyalog ballagtunk le a Margitszigetre. Lementünk a Duna partra, majd mivel nem találtunk felfelé vezető lépcsőt és meguntuk a bukdácsolást, szépen felmásztunk a meredek, köves gáton. Nyaktörő mutatvány volt:) Láttuk az állatsímogatót, a gondozott parkot, az ősöreg fákat.  Kipróbáltam milyen lenne futni azon a direkt erre kialakított ösvényen. Kényelmes:)
 Csak bandukoltunk és közben belebotlottunk egy násznépbe és megvártuk a menyasszonyt, végre ülve. Éhesek voltunk és mivel az útikajánkat még reggel befaltuk, vettünk perecet. Finom, puha süti volt, bőven sózva, a tesóm még osztogatta is a sóját, mert az övén olyan sok volt. Nagyon jól esett.
Megnéztünk minden tavacskát, a vízesést, a teknősöket és halakat. A sógoromnak való fényképezett. Nyíltak a tavi rózsák, azokról nagyon jó képek lettek, bár mikor szóltam, hogy bimbót is fényképezzen kitört belőlünk a röhögés, hogy ezért nem kell a szigetre menni. 
Majdnem elvesztettel a zsebrémemet! Még idejében észrevettem, hogy a zsinór, amivel felkötöttem a táskámra, kilazult. A tatyómba akartam tenni, de a tesóm azt mondta, akkor szegény nem fog látni semmit, így kibiggyesztettem a farmerdzsekim zsebére.
Felsétáltunk az Árpád hídig és onnan irány a Városliget.

2 megjegyzés:

  1. Igen, a szigeti és városligeti kirándulások elengedhetelen része a sós perec és vattacukor.

    VálaszTörlés
  2. ó tényleg. a vattacukor kimaradt. nem baj, majd legközelebb:)

    VálaszTörlés

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."