2012. január 13., péntek

Péntek

Lehet nem hiszitek el, de itt már volt egy bejegyzés, csak a kütyüm elvesztette a wifit és az írás elszállt. Pedig abban is csak azt akartam leírni, amit most újra, hogy ez nem az én napom volt és ez független attól, hogy 13-a van. Értetlenkedés a telefonban, ha felvették egyáltalán. Értetlenkedés az irodában és már a reggeli értekezletet is energiavámpírok villásreggelijeként éltem meg.
Elkapott valami szomorkás hangulat a saját értetlenségem felett mert úgy éreztem az egész szerencsétlenkedés valahogy belőlem jön, én okozom. Pakolásztam és tovább maradtam az irodában, mint ahogy a munka megkívánta, bár annak valahogy sosincs vége.
És kihasználva a búslakodást itthon elcsomagoltam a karácsonyt. Két óra alatt takarítással együtt eltünt az utolsó ünnepi csengő is a saját dobozkájába. Minden kis darabot megnyugtattam, hogy még az idén újra előkerülnek, így hátha jobban bírják majd az egész éves álmot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."