2012. január 29., vasárnap

Esténként

Sokszor megyünk úszni, bár azt szoktam mondani, a férjem tud úszni, én meg csak kapálózok. Sokan szeretnek odajárni, pedig sokszor zsúfolt, mert az úszómedence felében mindig edzés van. Szinkronúszók, vízilabdások, a jövő nagy úszóreménységei szelik a vizet. Legutóbb a melegvíz sem volt meleg, mert beleforgatták a fűtésrendszerbe, a hideg miatt kevés volt a megszokott hőfok. De még így is jó, pihentető, átmozgató. Pénteken az egész napos stressz után beülni a szaunába és csak élvezni a forróságot. Az egyik srác behozott valami citromos, mentás löttyöt és ráöntötte a szauna kövére. Attól a párától még az agyam leghátsó része is kitisztult:)
Jöttünk haza és apósomra gondoltam, aki hétfőn lesz egy éve, hogy nincs velünk. Erre azt mondja a férjem: - Hallgasd meg ezt(csak egy részlet Majkától):

Nekünk csak egy bűnünk van, az, hogy megszülettünk,
hogy alulról jöttünk, de fölfelé néztünk.
Nekünk volt egy apánk, akit eltemettünk,
de maradt egy anyánk,akit mindig védünk.


Mert a jó isten a fél árvát csak félszemmel nézi
a felét fojtogatja, ezért félig mer csak félni
ettöl olyan lesz a vére,hogy sem az Isten, sem az ember mindig
haraggal néz vissza, szeme üvölti ezerszer hogy kik féljetek férgek hogyha ítélet van
Én ártatlan vagyok, csak egy bűnöm van.

Mondd miért hagyod Uram, hogy így legyen?
Kérlek, adj választ nekem!(mond)
Hogy a magamfajta mit tegyen, ha már kéne a kegyelem?
(óóó)
Mondd miért hagytál idelennt egyedül? Én miért nem érthetem, (meg
hogy) mit ér az életem veled, vagy éppen nélküled?




Egy jó darabig nem tudtam megszólalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."