2010. október 19., kedd

Mamám

Mamám a férjem nagymamája. 86 éves és egyedül él már évek óta. Erős csontritkulása miatt nagyon meghajlott a háta és nehezen gyalogol, ezért sok éven át mindig mindenhová biciklivel ment. Mostanra lecserélte a kétkerekűt egy akus kiskocsira.
Hétvégén átjött hozzánk, mert a hajlottsága miatt fel kellett hajtani a kabátjait. Próbáltunk, beszélgettünk, öntöttem neki egy pohár bort. Elmentében mondta:
- Na vár engem az autóm a ház előtt. - közben csóválta a fejét.
- Nem szereti mamám az új járgányt?
- Szeretem én...
- Akkor mi baj vele?
- Túl lassú. - azt sem tudtam merre nézzek, nehogy felnyerítsek. Nem véletlenül hívják a háta mögött "sumahernek" :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."