2014. október 26., vasárnap

Egy évvel később

Öregszem, elmúltam 40. Vagy mindig is ennyi voltam?
Ez most úgy jött fel, hogy facebook-on valaki megosztotta a szülinapi képemet, erre az ismerősök elkezdtek köszöntgetni, nem nézték meg, hogy márciusi képhez írnak. Mondtam nekik, nem aktuális, de hirtelen annyian lettek, hogy már nem is lehet látni a hozzászólásomat. Hagyom hát, köszöntsenek:)

Egy újabb útra léptem, elindultam a helyi választásokon. Harminc képviselőjelöltből elég jó szavazati aránnyal beválasztottak a testületbe. Olyanokkal dolgozom együtt, akik szüleim lehetnének, akiknek sokáig csókolomot köszöntem és akik tanítottak suliban. Furcsa, hogy elismernek, furcsa a bizalom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."