2018. április 10., kedd

Megértés

Megértem a fiatalokat, megértem az időseket, megértem a korombelieket, én mindenkit megértek... mert ilyen megértő alkat vagyok.

Engem ki ért meg?

Mióta képviselő vagyok küzdök velük, a rendszerrel, a fidesszel. Ezzel a sok arrogáns, nulla élettapasztalattal és alulképzettségel rendelkező gárdával. Én, mint pénzügyes, a pénzügyi bizottság tagja azzal a rövid, de tömör ígérettel kerültem be függetlenként a testületbe, hogy nem hagyom, hogy a város újra adósságba keveredjen és minden a törvényi szabályozás szerint működjön. Azóta is vért izzadok ezzel. Állandó értetlenkedés, dilettáns hozzáállás akadályoz. A semmit nem tudás irányítja a várost. Nincs felelősség, nincs veszélyérzet, semmi.

Én is nagyon szerettem volna, ha most hétvégén kormányváltás lett volna, vagy legalább is nem kétharmad. A körülöttem élők szintén. Az egész országban kormányváltó hangulat volt. És hétfőn kora reggel nem hittem a szememnek, mikor első mozdulatommal felnyitottam a telefonon az Index-et... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."