2018. február 13., kedd

Rárek

Most kicsit ráérek. Délelőtt aludtam, elég jól és arra ébredtem, hogy fázok, mert a tűz másfél, két óráig tartja magát, utána ha nem kap enni, egyszerűen kialszik.

November óta vannak a tv-ből felvett műsoraim, több retro tartalom, amire a családom nem kíváncsi, most van időm megnézni. Összedobtam egy kis kaját és a youtube-ról elindítottam egy videót, aminek a címe: Kikapcsolt férfiak. Három pszichológus mondja el a véleményét az Y és Z generáció kommunikációs és szexuális szokásairól és próbál eligazodást nyújtani ebben a bonyolult témában, elég rövidre szabott időben. Nekem nagyon tetszett, ráismertem helyzetekre és valahogy az egész megállt a lábán, pedig elég rögtönzöttnek tűnt az előadás.

Vesztemre, beleolvastam a hozzászólásokba. Hátna... Azt furcsállom, ha valakinek ez a téma nem aktuális egyáltalán miért mond véleményt? Ha elolvastam egy könyvet 20 évesen, 25 évvel később tuti nem ugyanazt gondolom róla, de attól még az a könyv nem lesz se jobb, se rosszabb. Rossz látni, hogy teljesen nem odaillő dolgok miatt mondanak kritikát még véletlenül sem a lényegre koncentrálva csak úgy odaköpnek valamit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."