2012. augusztus 11., szombat

Segítenék

Segítettem, mikor tavaly egy távoli ismerősnek leégett a háza és ott maradtak két gyerekkel fedél nélkül. Segítettem, mikor itt megrogyott egy ház, rossz kőműves munka miatt. Az elveszett emberkék közül egyet az ártéri erdőben találtak, felkötötte magát és magára hagyta a feleségét két gyerekkel, hát nekik is adtam, ahogy telt tőlem. Sosem mulasztom el felajánlani az 1%-omat adóbevallásnál, remélve, jó helyre kerül. Múlt héten bejött egy nő az irodába, egyszerűen öltözve, udvariasan. Bemutatkozott, elmondta, hogy a polgármester engedélyével jött be hozzánk és hogy pénzt gyűjt súlyosan beteg és fogyatékos gyerekek gyógykezelésére. Elmondta melyik alapítványtól jött, hogy ez az adomány mennyire fontos lenne a reménykedő szülőknek.
Elkértem tőle a névjegykártyáját. Ha módom lesz utalok nekik. Tényleg annyival jobb helyzetben vagyok sok más embernél és az egészség az amit el sem tudunk képzelni, hogy elveszíthetjük. Nem sok ez, és sokkal kevésbé látványos, mint pl a Nagy Házalakítás, de talán valakinek a kicsi is sokat jelent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."