2012. augusztus 11., szombat

Face

Azért érnek meglepetések :) A múltkor megjelent az üzenőfalamon egy bejegyzés, egy provokatív kis fotó volt rajta, azzal a nyilvánvaló céllal, hogy összezörrenjenek rajta férfiak és nők. Eleve be sem szoktam szállni ilyesmibe, de most nem tudtam megállni. Nem kamuregem van, tehát névvel, arccal vállaltam a kommentet. Meglepődve láttam a nap, mint nap érkező hozzászólásokat és lájkokat. Alig hittem a szememnek, olyan kis kulturált beszélgetést provokáltam ki mindenféle korosztályú és mindkét nemből jövő emberekből, hogy csak pislogtam. Furcsa volt és kicsit idegen...
Most meg rákattantak, ismerősök a koromra. Én nem is beszélek róla, de mindenki ezzel jön, hogy fiatalabb vagyok, mint amennyinek mondom magam. Hát kész! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."