2012. március 2., péntek

Péntek

Furcsa volt világosban hazajönni. Viszont holnap is menni kell.
Szívjuk a tavalyi évet rendesen. Nem gondoltam, hogy a pontosnak, rendesnek, kötelességtudónak látszó főnök ennyire hanyag volt. Kicsit furcsálltam, hogy sosem irányít rendesen, nem utasít és ha kérdezek sem kapok egyenes választ. Úgy éreztem, biztosan béna vagyok és tudnom kéne ezeket a dolgokat, hát mindig utána néztem máshol, vagy, mástól érdeklődtem. Most az új főnök érkezésével borult a bili és alig győzzük pótolni és egyeztetni a sok lemaradást. Napok óta 12 órázunk, ráadásul most megfájdult a torkom is. De győzni kell, mert nem plusz munkáról, hanem el nem végzett munkáról van szó és bár szó szerint nem mi tehetünk róla, mégis elég égő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Reálisan :)

"Az élet sokkal inkább hétfő reggel, mint szombat este."